On my way

På väg till skolan för introduktionskurs till vårat första examensarbete. Känns lite nervöst i maggropen, är nog inte direkt redo för att skriva en så stort och krävande uppsats men vi är ju två som skriver tillsammans så vi får försöka peppa varandra. 

Satt hela kvällen igår och försökte redigera min komplettering som skulle lämnas in, lusten och motivationen fanns inte alls där men förhoppningsvis så fick jag in en text som skulle kunna bli godkänd annars vet jag inte vad jag gör. 

Lillsnuttan var inte alls på bra humör när jag lämnade barnen på förskolan idag, hon som i normala fall brukar vinka och vara glad när jag går var jätteledsen. Får hoppas att hon klarar av att vara där hela dagen utan att bli febrig eller dålig. Sjukdomarna och förkylningarna står vid dörrens tröskel igen. Det känns som att det här blir ett riktigt sjukdomsår men det är bara att göra det bästa av det :).  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0