Påsken

Denna påsk har både bjudit på mycket men även varit ganska händelselös. 
Vi åkte upp i fredags till mammas hus för att passa katherna när hon var borta vilket jag redan innan visste skulle gå bra. Barnen kände sig inte riktigt hemma när vi var där uppe och båda hade svårt att somna första natten. Som tur var så somnade dom tillslut och sov hela natten. Dock så vaknade båda två tidigt hela helgen nu så någon sovmorgon blev det inte. 

Fick inte gjort så mycket som hade med skolan att göra tyvärr, hade hoppats på att jag skulle hinna läsa mer men det får jag ta igen nu i veckan istället. 

På söndagen åkte vi hemåt för då var det middag hos Mikaels mamma och vi blev kvar där en stund på kvällen. Måndagen bjöd på städning av delar av lägenheten på förmiddagen, blev dock inte klara så vi får fortsätta med det ikväll. Sen skulle Elliot iväg och träffa Tommy o co så där försvann resten av dagen tyvärr. Vi avslutade våran dag hos min farmor och farfar och båda barnen var helt slut när vi skuöle åka hem. 

Fick väcka dom imorse för att dom skulle komma upp. Men i det stora hela har vi haft en riktigt bra påskhelg. 

Badplatsen vid sjön där vi fikade igår. 

Påskbrasa hos grannen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0