Examensarbete, stambte och allt som hör där till

Det har varit en stressig vecka. I måndags kom vi äntligen iväg på vårt första studiebesk på en skola vilket var väldigt givande och vi lyckades få med oss mycket information därifrån som vi kommer kunna använda oss utav.
 
I tisdags var det halvdag i skolan, eftermiddagen skulle spenderas hos logopeden med Lilleman. Det gick mycket bättre denna gången än det gjorde förra och han satt fokuserad större delen av tiden. Han försökte även att tänka på och formulera om orden så att de blev rätt. Det är inte enkelt att ändra om det sättet man från början pratar och tror att alla förstår till något nytt men han är jätteduktig och har gjort flera framsteg under det halvåret som vi gått hos logopeden.
 
Onsdagen spenderades åter igen i skolan började med ett handledarmöte och fortsatte dagen med världens ångest då den tid vi har på oss att skriva snart är slut och vi inte ens har kommit halvvägs. Idag sitter jag ensam i syrrans lägenhet och gör mitt bästa, hemma är ingen ide att sitta nu när dom är mitt uppe i stambytet. Vi ha i alla fall fått upp väggar, golv, vattenkassetten till toaletten, dom flesta rören och bjälkar i taket. Jag börjar äntligen se ljuset i den mörka tunneln när det gäller badrummet men sen kommer ju nästa projekt hemma direkt efter, få är det dags att fixa golvet i vardagsrummet. Det ska bli spännande att se när jag kommer hem om jag kan se något nytt som dom har gjort där inne. Ska även försöka fotografera det som dom redan har gjort.
 
Dags att fortsätta skriva nu tror jag så att det kan bli klar någon gång, ska se om jag kan koppla in mobilen i datorn också så kan jag kanske bjuda på lite kort på barnen :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0